Оплата та доставка

Самовивіз :
Замовити товар можливо на сайті, або за телефоном. Самовивіз доступний в м.Київ.

Сплатити товар Ви можете за реквізитами 


Адресна доставка :
Сплачуйте замовлення в онлайн форматі , та отримуйте в зручний час та за адресою . Дана послуга доступна по м. Київ та Київська область . Вартість доставки залежить від габаритів, ваги продукції і довжини маршруту. Також доступна послуга вивантаження на поверх  (розраховується індивідуально )  

Доставки по Україні :
Відправки по передоплаті за допомогою перевізників :
-Нова Пошта
-Делівері
Послуги доставки сплачуються окремо на відділенні . Вартість доставки за Вашою адресою розраховується індивідуально в залежності від габаритів , ваги , та типу товару .

 

Повернення та обмін товару

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року.
Заміна товару на аналогічну відповідно до ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" можливе лише за дотримання таких умов:
1. Якщо товар не підійшов Вам за розміром, кольором, формою, габаритами та іншими характеристиками, за якими він не може бути 
використаний Вами за призначенням;
2. Якщо товар має брак чи механічно несправний з вини виробника чи кур'єрської служби доставки;
3. Якщо при оформленні замовлення Вам надали недостовірну інформацію про товар, що купується;
4. Якщо з дня придбання товару минуло трохи більше 14 днів;
5. Якщо товар є абсолютно новим та в ідеальному стані, тобто раніше не був у використанні;
6. Збережено товарний вигляд у повній комплектації та споживчі якості товару;
7. Відсутні ознаки стороннього втручання, тобто не порушено умов гарантійного обслуговування;
8. Є відповідні пломби, ярлики і акуратно розкрита коробка;
9. Є гарантійний талон, товарний чек або накладна, що підтверджує оплату товару.

 

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, Ви можете:

1. Зробити обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний у наявності та надійде у продаж у нашому магазині;
2. Придбати будь-який інший товар відповідно з перерахунком вартості;
3. Отримати повернення коштів у розмірі вартості поверненого товару (протягом 7 робочих днів).

 

Процедура обміну та повернення товару

Якщо, при отриманні товару, Ви виявили виробничий брак, то надішліть нам на електронну пошту лист із позначкою "Повернення".
У яке вкладіть фотографію упаковки товару, самого товару з видимим браком/вадою, фотографію етикетки.
Протягом 2-3 робочих днів чекайте на дзвінок від нашого менеджера, для уточнення всіх необхідних деталей.

 

Повернення коштів

Кошти повертаються клієнту банківським переказом на ті реквізити, які вказані покупцем. 
Повернення коштів займає близько 7 робочих днів, з отримання на склад поверненого товару від покупця.